Портфоліо Паравенкової Людмили Михайлівни



Назва навчальної теми
Бальзак і Україна
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Світова література, інформатика
Вік учнів, клас
10 клас, 16 років
Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Що приваблювало Бальзака на Україні? І як перебування письменника на Україні вплинуло на його творчість? Цим питанням присвячено проект «Бальзак і Україна».

Учасники проекту учні 10 класу. В процесі роботи учні об’єднуються в групи: літературознавці, історики, поети. Під час виконання завдань навчального проекту школярі набувають практичного досвіду, аналізу, узагальнення, систематизації, інтеграції, оцінювання пізнавальної інформації з метою створення власного інтелектуального продукту та його презентації. Проект має на меті дослідити життєвий та творчий шлях Оноре де Бальзака на Україні.


План вивчення теми (вставити файл)  
Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Оцінювання учнів проводиться упродовж всієї навчальної теми.

До початку проекту:

Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань про перебування Бальзака на Україні застосовується опитувальник з теми «Бальзак і Україна». Окрім цього, учні заповнюють в таблицях «ЗХД»  2 стовпчики: Знаємо та Хочемо дізнатися.

В ході реалізації проекту:

За допомогою Форми оцінювання дослідницького процесу учні оцінюють рівень проведеної дослідницької роботи. Використовуючи Контрольний список: вклад у групову роботу учні кожної групи оцінюють себе.

По завершенню роботи над проектом:

Учні презентують створені інтелектуальні продукти:  мультимедійну презентацію та буклет. Для оцінювання залучаються і самі учні, об’єднані у групи, які заповнюють Форму оцінювання мультимедійної презентації та Контрольний список для вікі-сайту. Учні закінчують заповнення таблиці «ЗХД»  (стовпчик Дізналися).

Остаточна оцінка за тему виставляється з врахуванням оцінки за презентацію


Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

За тиждень до початку роботи над проектом учитель готує буклет для учнів та їх батьків про переваги методу проектів.


1 день. Для зацікавлення учнів проектом вчитель показує свою презентацію. Для перевірки попередніх знань учнів з теми проекту вчитель проводить опитування за допомогою опитувальника «Бальзак і Україна». Для визначення навчальних потреб учні заповнюють таблицях «ЗХД»

Учні об’єднуються у три групи, в кожній групі по 5 учнів. Кожній групі надаються ролі: Літературознавці, Історики, Поети.

Група Літературознавці: Проводять опитування серед однолітків щодо знайомства та переписки Бальзака з Ганською, на основі отриманих даних будують діаграму та аналізують отримані результати. Матеріали дослідження узагальнюють у формі Вікі-статті.

Група Історики: Використовуючи ресурси Інтернету та довідкову літературу, досліджують історико-літературне тіло доби. Результат оформлюють у вигляді презентації.

Група Поети: підсліджують, вивчають листування між Бальзаком та Евеліною. Результатом їх діяльності є мультимедійна презентація.

1 тиждень. Вчитель роздає інструкції та правила роботи за комп’ютером. Учні здійснюють пошук необхідної інформації в мережі Інтернет, проводять соціологічне опитування. Учитель роздає Критерії оцінювання продукту діяльності учнів. При використанні матеріалів учні вказують посилання на джерело інформації. Групі Поети вчитель надає допомогу у вигляді Шаблону презентації.

2 тиждень. Працюючи в групах, учні створюють продукт своєї діяльності. Вчитель організовує консультації по групах. Використовуючи Контрольний список: вклад у групову роботу, учні кожної групи оцінюють себе. За допомогою Форми оцінювання дослідницького процесу учні оцінюють рівень проведеної дослідницької роботи.


3 тиждень. Учні завершують свої роботи. Презентують їх. Відбувається рефлексія, оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до Форми оцінювання мультимедійної презентації 

Після завершення роботи над проектом учні створюють власний блог та проходять он-лайн опитування

Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Паравенкова Людмила Михайлівна
Фах, навчальний предмет
Вчитель зарубіжної літератури
Навчальний заклад
КЗО "СЗШ №80" ДМР
Місто\село, район, область
м. дніпро, Шевченківський район
Контактні дані
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
14.06-26.06.17
Місце проведення тренінгу
КЗО "НВК №99" ДМР
Тренери
Мухіна Лілія Анатоліївна

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 3

Модуль 1

Модуль 6